Indiferent de care le este utilizarea, te vei lovi zilnic de material promotionale. Obligatorii pentru o strategie de marketing puternica, acestea ajuta la cresterea unei afaceri si intaresc pozitia pe piata a unui brand. Un eveniment este locul ideal de a exemplifica numeroase tipuri de materiale personalizate, de la cartele de acces, pana la stickere promotionale.
Una dintre companiile ce realizeaza materiale personalizate promotionale este Tropeum. Acestia pun la dispozitie potentialilor client produse pentru marketing, pentru HR, precum si cadouri corporate. Vin in permanenta cu idei noi actualizandu-si site-ul in permanenta. Experienta vasta in acest domeniu, alaturi de materialele de calitate si de pretul atractiv te vor determina sa te indrepti catre o colaborare cu aceasta firma.
Exemple de materiale promotionale evenimente
- Obiecte de acces, precum bratari, bilete. De obicei, biletele in format fizic se pot pierde, asadar se prefera duplicarea lor in mediul online si expunerea de pe telefon pentru scanarea digitala. Pentru a evita astfel de neplaceri, cele mai indicate sunt bratarile. Acestea pot fi usor personalizate cu numele evenimentului si sunt indispensabile pe toata durata programului.
- Bannere – foarte usor de personalizat, dinamizeaza atmosfera unui eveniment precum un concert si ajuta si la informarea audientei.
- Posterele de prezentare – de obicei se personalizeaza aceste produse pe material de hartie/carton sau chiar pe dispozitive electronice.
- Instrumente de scris – unele dintre cele mai utilizate produse sunt cele din aceasta categorie. Se personalizeaza foarte des si sunt extreme de practice.
- Stick-uri usb – informatiile sunt stocate cu usurinta intr-un astfel de dispozitiv. Multe companii isi graveaza stema sau moto-ul pe stick-uri si au success.
- Cani/pahare – la fiecare eveniment invitatii servesc bauturi. Astfel multe companii personalizeaza cani sau pahare pe materiale de hartie, plastic, ceramica sau chiar metal.
- Masti – analizand situatia actuala pandemica, unul dintre cele mai utilizate produse este masca faciala. Asadar, se graveaza elemente dinstinctive pe materiale textile.
Tehnici de personalizare produse
Un atelier de personalizare de materiale modern trebuie sa cuprinda mai multe masinarii prin care se realizeaza numeroase tehnici, in functie de cererea din partea clientilor. Aproape orice tip de material poate fi personalizat in ziua de astazi. Printre tehnicile cele mai utilizate in prezent, care combina atat procedee vechi, cat si noi, se numara: serigrafia, broderia, printarea digitala, embosarea, gravura laser/cu diamantul, tampografie, print digital indoor si outdoor.
In concluzie, sunt o multime de materiale promotionale cu care ne intalnim zilnic. Fiecare companie doreste sa se faca cunoscuta, sa-si creasca numarul de clienti si sa si-i pastreze pe cei vechi. O buna strategie de marketing este realizarea de produse personalizate, investitie ce-ti va rotunji veniturile in timp. Totodata, aceste materiale pot fi folosite si drept cadouri, un exemplu bun ar fi cadourile corporate, din ce in ce mai folosite in ziua de astazi.