Materialele promoționale au un impact ce se măsoară în rezultate și de care ai nevoie în timpul unei campanii de marketing pentru a atrage cât mai mult atenția publicului.
Iar acum poți găsi toate lucrurile de care ai nevoie în cadrul Atelierului Tropeum, ce mai poate fi prezentat ca și punctul de susținere al activităților de branding. Aceștia dețin numeroase tehnologii de tipărire, de gravare, de serigrafiere, de tampografiere, de brodare, de printare digital, de timbre sec, de orice fel de dimensiuni îți dorești, începând de la cele mai mici și terminând cu cele mai voluminoase.
Acest fapt îi ajută să ofere cele mai calitative obiecte promoționale, pe care tu mai departe le poți dărui angajaților tăi sau să le folosești pentru campaniile de promovare a business-ului tău.
Mai jos poți regăsi o listă cu fiecare tip de imprimare pentru a analiza cu atenție opțiunile pe care le ai.
Tipuri de imprimare pentru articolele promoționale
Materialele promoționale oferite de companiile mari angajaților, dar și potențialilor clienți, folosesc mai multe tipuri de imprimare care fac din aceste articole unele atât de speciale. În urmatoarele rânduri o să vă prezentăm câteva dintre cele mai importante astfel de tipuri, dar și câteva informații despre fiecare în parte astfel încât să puteți face alegerea cu mai multă ușurință.
- Serigrafierea
Serigrafierea este un proces versatil ce oferă o multitudine de soluții, fiind și una dintre cele mai răspândite metode și utilizate tehnologii de imprimare. Acest tip de imprimare se va face cu ajutorul sitei serigrafice, ce mai este cunoscută și ca și un ciur de mătase și al racletei de cauciuc sau tăvălugului, așa cum era cunoscut mai demult.
Obiectele ce pot fi imprimate serigrafic sunt: tricourile, jachetele, bluzele, șepcile, gențile, pixurile, paharele și cănile, panourile de comandă pentru diferite echipamente, ceasuri, powerbank-uri, parbrize și așa mai departe.
- Print digital policrom
Printul digital polikrom UV sau cu un anumit solvent este folosit pentru obiecte promoționale mici și medii care pot fi folosite pentru imprimarea într-un mod foarte frumos a fotografiilor policrome la o rezoluție foarte mare.
Dimensiunile maxime ale obiectelor ce pot fi imprimate sunt de 500 mm x 750 mm, iar înălțimea obiectelor poate fi de maxim 150 de mm. Suplimentar, cei de la Tropeum pot imprima cu alb, ceea ce oferă o personalizare profesională pe obiecte închise la culoare, care sunt extrem de dificile de realizat sau cu un lac selectiv pentru produsele promoționale, pentru a scoate în evidență logo-ul sau sloganul.
- Gravuri cu ajutorul diamantului sau laserului
Cu ajutorul acestui tip de imprimare pot fi personalizate obiecte exclusiviste din metal, lemn, plastic, piele, carton, iar echipa de la Tropeum le va putea decupa și după bunul plac al fiecăruia.
Avantajele unui astfel de tip de imprimare sunt:
- Modalitatea de imprimare deosebit de elegantă;
- Costurile de producție sunt rezonabile;
- Imprimare deosebit de corectă;
- Rezistență foarte mare în timp;
- Productivitatea medie;
- Și rezistența mare a marcajului inclusiv în medii corozive.
- Tampografia
Tampografia este o tehnologie de imprimare aproape nouă în comparație cu serigrafia. Imprimarea se realizează cu ajutorul unui tampon ce este o tehnologie ce permite imprimarea diverselor obiecte din punct de vedere al formei și dimensiunii.
Acest tip de tehnologie poate fi folosit pentru o imprimare pe orice fel de material. Chiar și butoanele tastaturii sunt realizate prin acest tip de imprimare.
Print digital indoor sau outdoor
Este folosit pentru printuri digitale de mici și de mari dimensiuni, care poate fi realizat in condiții grafice deosebite: mesh-uri, bannere, roll-up-uri, pop-up-uri, colantări de vitrine, litiere volumetrice și lista poate continua. Cei de la Tropeum garantează că produsele imprimate vor dura cel puțin 18 luni la acțiunea razelor ultraviolete.
Tipar offset și digital
Tropeum poate realiza cu ajutorul acestei tehnologii diverse condiții grafice deosebite, precum: flyerele, cărțile de vizită, posterele, afișele, broșurile, cataloagele, mapele, pungile și așa mai departe, pentru diferite dimensiuni: A0+, A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, dar și pentru formate intermediare.
Pe lângă design-ul pe care îl alegeți pentru aceste articole trebuie să țineți cont și de calitatea materialelor. Indiferent dacă intenționați să achiziționați astfel de produse doar pentru promovare, trebuie să puneți calitatea pe primul loc. Un astfel de obiect promoțional care este oferit și nu are calitatea recomandată nu poate face decât rău companiei care are logo-ul imprimat pe acesta.
Un articol promoțional de calitate va putea atrage atenția mai multor persoane care pot deveni potențiali clienți. Logo-ul companiei nu trebuie să fie de o dimensiune impunătoare. E suficient ca produsul să fie de calitate și să aibă un logo decent, nederanjant din punct de vedere estetic, într-un colț al produsului.