(P) Cum iti muti sediul firmei fara griji dintr-o locatie in alta

(P) Cum iti muti sediul firmei fara griji dintr-o locatie in alta

Cand vine vorba de relocarea sediului pentru compania ta, probabil este una dintre cele mai stresante operatiuni pe care le poti face. Spre diferenta de o locuinta, un sediu are multe lucruri de mutat, dosare cu acte, birouri, echipamente it etc.

De aceea e bine sa lasi o firma de mutari sa se ocupe de acest lucru, in asa fel stii ca firma ta e pe maini bune, birourile ajung in regula la noua locatie iar echipamentele transportate cu grija.

E ideal sa apelezi la o firma de mutari si relocari firme din mai multe motive:

  1. Acestia dezasambleaza mobilierul si il reasambleaza in noua locatie
  2. Toate obiectele sunt protejate cu materiale de protectie profesionale in timpul transportului
  3. Persoane cu experienta si manipulare de specialitate
  4. Posibilitatea de a face mutarea in afara programului de lucru, in asa fel nu esti afectat deloc

Cei mai multi clienti sunt persoanele juridice, cred ca undeva la 3 din 5 mutari pe care le efectuam sunt la firme. E recomandat sa faci mutarea cu o firma specializata pentru ca noi de exemplu oferim inclusiv mutare de echipamente it in colaborare cu o firma de it, adica nu vine un neica-nimeni ia calculatoarele si 2-3 laptopuri le arunca intr-o punga si gata transportul, ci vine cineva specializat care le demonteaza si le remonteaza in asa fel incat sa nu ai batai de cap la noul sediu.” – Florentin Dumitru, MASTERMOVE.

Comunicate de presa