Cand vine vorba de relocarea sediului pentru compania ta, probabil este una dintre cele mai stresante operatiuni pe care le poti face. Spre diferenta de o locuinta, un sediu are multe lucruri de mutat, dosare cu acte, birouri, echipamente it etc.
De aceea e bine sa lasi o firma de mutari sa se ocupe de acest lucru, in asa fel stii ca firma ta e pe maini bune, birourile ajung in regula la noua locatie iar echipamentele transportate cu grija.
E ideal sa apelezi la o firma de mutari si relocari firme din mai multe motive:
- Acestia dezasambleaza mobilierul si il reasambleaza in noua locatie
- Toate obiectele sunt protejate cu materiale de protectie profesionale in timpul transportului
- Persoane cu experienta si manipulare de specialitate
- Posibilitatea de a face mutarea in afara programului de lucru, in asa fel nu esti afectat deloc
“Cei mai multi clienti sunt persoanele juridice, cred ca undeva la 3 din 5 mutari pe care le efectuam sunt la firme. E recomandat sa faci mutarea cu o firma specializata pentru ca noi de exemplu oferim inclusiv mutare de echipamente it in colaborare cu o firma de it, adica nu vine un neica-nimeni ia calculatoarele si 2-3 laptopuri le arunca intr-o punga si gata transportul, ci vine cineva specializat care le demonteaza si le remonteaza in asa fel incat sa nu ai batai de cap la noul sediu.” – Florentin Dumitru, MASTERMOVE.