Relațiile publice înseamnă mult mai mult decât simpla conturare a unei imagini frumoase despre brand. Este nevoie de abilități specifice și experiență vastă pentru a putea avea control asupra tuturor evenimentelor care implică în mod direct sau indirect compania. Fie că vorbim de situații favorabile sau de amenințări la adresa imaginii și integrității brandului, echipa de PR este cea care se ocupă de gestionarea acestora iar, în cele mai multe dintre cazuri, comunicarea este soluția.
Ce este criza de comunicare?
Fie că se declanșează la nivel extern sau intern, criza de comunicare este o chestiune foarte importantă care trebuie tratată cu seriozitate și profesionalism pentru a diminua pe cât posibil efectele negative pe care le poate crea. Orice neînțelegere sau amenințare poate conduce la degradarea imaginii generale a brandului, dar în aceeași măsură, nu trebuie tratată în totalitate ca o chestiune nefavorabilă deoarece, abordată în mod corespunzător, poate aduce numeroase beneficii pe termen lung.
Toate companiile au nevoie, mai devreme sau mai târziu, de implementarea unor servicii de comunicare de criză, iar colaborarea cu o agenție de PR este modalitatea ideală prin care poți face acest lucru.

Alege TUDOR Communications pentru a face față cu brio tuturor situațiilor dificile
Experiența vastă și lucrul cu zeci de branduri din diferite arii de activitate fac din agenția TUDOR partenerul ideal pentru tine dacă îți dorești ca brandul tău să facă față cu brio amenințărilor care i-ar putea periclita imaginea. O echipă tânără, dedicată și bine antrenată se va ocupa ca fiecare element să fie în perfectă armonie și concordanță cu mesaj principal pe care vrei să îl transmiți publicului tău țintă.
De asemenea, același departament de PR este instruit în a analiza situația actuală a brandului și a preîntâmpina orice eveniment care ar putea reprezenta un pericol. Toate canalele de comunicare disponibile sunt utilizate în mod sistematic pentru a combate orice risc, mesajul fiind adaptat la situație, public și rezultatul care se dorește a fi obținut prin intermediul acestora.
Solicită o primă întâlnire
TUDOR alege ca fiecare colaborare să se realizeze într-o manieră diferită, adaptată situației brandului. O strategie personalizată este primul pas spre succes și tocmai de aceea este importantă eficiență și transparentă comunicării dintre agenție și client. Așadar, dacă îți dorești să beneficiezi de o echipă specializată care să se ocupe în totalitate de tot ceea ce înseamnă comunicarea de criză pentru afacerea ta, trebuie doar să completezi formularul de pe site, iar restul detaliilor vor fi stabilite ulterior în etapa de cunoaștere și familiarizare.
Lasă-te pe mâinile specialiștilor TUDOR Communications care te vor învăța cum să transformi situațiile dificile în adevărate oportunități de dezvoltare.