Care sunt caracteristicile de baza ale unui afis publicitar

Care sunt caracteristicile de baza ale unui afis publicitar

Detalii de baza | afis publicitar

Afisele, cunoscute si sub denumirea de postere, reprezinta o modalitate foarte eficienta de prezentare a informatiilor companiei si a produselor sau serviciilor pe care le ofera.

afis publicitar

Sistemele de tip afis publicitar au foarte mult spatiu pe care puteti afisa diverse informatii si detalii de contact si pot fi vazute de la o distanta destul de mare datorita dimensiunilor lor mari. In acelasi timp, atata timp cat se afla intr-o zona aglomerata, multi ii vor vedea informatia transmisa.

In campaniile de marketing, afisele devin din ce in ce mai populare datorita costului redus de productie, motiv pentru care tot mai multe companii aleg sa le foloseasca, economisind foarte multi bani.

Afisele promotionale sunt o modalitate eficienta de a creste gradul de constientizare a potentialilor clienti cu privire la un produs, serviciu sau chiar o marca. Deoarece posterul reflecta imaginea companiei, nu se poate face compromisuri la calitate, nici in design, nici in tiparire.

Iata care sunt principalele avantaje de care vei beneficia!

Dimensiunea unui afis publicitar il face o forma speciala de publicitate pentru ca este greu de ignorat. Cu toate acestea, timpul petrecut de oameni pe un poster depinde de designul acestuia. Pe langa faptul ca sunt supradimensionate, afisele ofera posibilitatea de a viza un anumit public folosind caracteristici geografice si sociodemografice.

Prin urmare, reclamele pot fi vizate la nivel national, regional, local sau zone cu un indice de putere de cumparare ridicat. Afisele fizice pot ajunge la mai multi consumatori decat bannerele clasice de pe internet.

Acestea pot varia in functie de dimensiune, culoare si finisaj. Cu toate acestea, afisele sunt inca o investitie cu costuri reduse, cu un ROI ridicat. Motivul principal pentru aceasta este alegerea agentiei numarul 1 deoarece acestea pot fi amplasate pe bloc si, spre deosebire de alte forme de publicitate, nu necesita investitii in curs de desfasurare.

Unde este folosita aceasta tehnologie publicitara?

Daca vorbim de hartie de afise publicitare cu spatele alb, este foarte potrivita pentru postere de dimensiuni mici si mijlocii, atat in interior cat si in exterior.

Hartia cu spate albastru pentru afise publicitare este ideala pentru publicitatea in aer liber. Aici folosim ca exemple reclame stradale, reclame in zonele de asteptare ale transportului in comun, sisteme de semnalizare, festivaluri etc.

De asemenea, puteti gasi acest tip de afis publicitar pe stalpi si panouri publicitare.

Comunicate de presa