DHL Express România a fost desemnată pentru a unsprezecea oară consecutiv ca Superbrand, în cadrul prestigiosului program Superbrands România 2024-2025. Această reputată distincție reconfirmă reputația brandului DHL pe piața din România și excelența în industria de curierat expres internațional, compania fiind evaluată după criterii precum calitate, diferențiere în piață, încredere, dinamism și performanță în ESG.
La nivel global, programul Superbrands este prezent în peste 90 de țări și de-a lungul timpului, mai mult de 42.000 de branduri au fost recunoscute cu statut de Superbrand, fiind considerat cel mai important arbitru independent al excelenței în branding. Ediția din acest an este una aniversară, marchează 20 de ani de evaluare a excelenței în branding în Romania și este denumită simbolic, „Superbrands – The Champions”. DHL este parte din Programul Superbrands încă de la prima ediție și recertificată cu acest statut la fiecare ediție.
Metodologia Superbrands presupune analiza obiectivă a peste 1800 de mărci, din peste 60 de industrii, realizată de specialiști în marketing, publicitate, comunicare strategică sau branding, urmată de chestionarea mărcilor calificate prin cercetări de piață derulate de IPSOS România.
Statutul primit de DHL atestă excelența logistică și operațională, implicarea activă în comunitate și investițiile constante în sustenabilitate.
“Felicităm DHL Express România pentru încă o recunoaștere a excelenței sale în branding primită și în ediția aniversară de 20 de ani a Superbrands România. Prezența continuă a DHL în edițiile Superbrands confirmă valorea brandului a cărui cultură este un exemplu de înaltă performanță creativă, un brand care își onorează mereu promisiunea către consumatori. Este o bucurie pentru Superbrands România să ofere din nou recunoaștere unei companii și unei echipe de înaltă ținută” a decarat Ada Toni, Program Director Superbrands România.
„Distincția Superbrand reprezintă o confirmare că efortul DHL de a oferi permanent cele mai bune servicii și soluții clienților noștri se văd și sunt apreciate în piață. Efort înseamnă investiții permanente în calitate, performanță operațională, sustenabilitate, comunitate și nu în ultimul rând în echipa noastră. Să ne menținem la cele mai înalte standarde reputația brandului, timp de unsprezece ediții consecutiv, reprezintă o performanță unică, cu care ne mândrim, dar care ne obligă totodată să continuăm să inovăm și să ne adaptăm permanent la nevoile partenerilor, clienților și angajaților noștri, consolidându-ne poziția de lider pe piața locală”, a declarat Bogdan Enache, Director General DHL Express România.
DHL are o experienţă de 34 de ani pe piaţa din România, 500 de angajaţi, operează cu 3 aeronave, deţine o flotă de aproximativ 200 de maşini şi oferă o acoperire de 100% la nivel naţional, prin cele peste 40 de locaţii proprii, aflate în cele mai importante oraşe de pe întreg teritoriul ţării.